Followers

Kuasa barat gagal jatuhkan Mahmoud


Selepas kejatuhan saddam Hussein di Iraq, pemimpin radikal iran mahmoud ahmadenejad menjadi sasaran utama permusuhan dunia barat.

Pelbagai alasan dan tuduhan dicipta oleh mereka yang keparat ini bagi mengulingkan kerajaan iran daripada dipimpin oleh pemimpin yang benar-benar ingin mendaulatkan islam di atas muka bumi ini.mereka sebenarkan takut dengan bibit-bibit kebangkitan islam yang kian terserlah akhir-akhir ini..

Ketika dunia barat bekerja keras untuk melemahkan Mahmoud dan angkatannya,kemenangan beliau dalam pilihan raya Presedin baru-baru ini ternyata mengecewakan mereka semua..hi ..hi..padan muka..

Barack Obama mengambil pendekatan yang lebih berhati-hati terhadap insiden ini(bagi mereka la)..Agak lucu apabila Jerman,kuasa ekonomi terbesar di Eropah,memanggil duta Iran di negara itu bagi memberi penjelasan yang detail mengenai pilihan raya tersebut..ini menunjukkan mereka sebenarnya sudah gerun dengan kebangkitan islam ini…

Sebenarnya tiada yang mengejutkan kemenangan Mahmoud. Malah, beberapa hari sebelum pilihan raya dijalankan ,seramai 211 daripada 295 ahli parlimen Iran memberikan sokongan penuh kepada beliau..Perkara ini amat mengusarkan hati-hati pemimpin yanag telah ditutup daripada mendapat sinar hidayah Allah..

Ingatlah ..meraka tidak akan dapat memungkiri janji-janji Allah kepada umat-umat islam di akhir zaman ini iaitu kemenangan kepada islam..kita juga perlu yakin bahawa islam itu tetap akan menang pada suatu hari nanti...daku teringat akan pesanan As-Syahid Hassab Al-Banna …”yakinlah kamu bahawa islam akan didaulatkan di atas muka bumi ini suatu hari nanti sepertimana gemilangnya kerajaan islam yang terdahulu,namun malulah kalian yang berbangga akan kemenangan ini tanpa mengorbankan sedikit pun usaha ke arahnya..”jadi ayuhlah sahabat-sahabat sekalian,kita mengembeling seluruh jiwa & raga kita untuk islam….TAKBIR!!!!

2 ulasan:

Naseh Ulwan berkata...

salam..
tahniah pd Mahmoud Ahmadinejad ats kemenangan bergaya beliau..
apapun,moga sinar Islam trus subur khusunya di bumi Malaysia ini..

Mohd Azarul Aiman Bin Mohd Rosli berkata...

Allahuakbar!!!